miercuri, 19 septembrie 2007

Do the monkey now!


Oh,motiv mare de bucurie si de salt pana la nori,inceperea anului scolar.An,nu ca oricare altul,ci finalul aniilor de liceu,etapa chinuitor de plina de schimbari si transformari.Dar acest post nu e despre asta,ci despre comunismul reinstaurant in Bastilia,sau pentru cei ce nu stiu,liceul meu fantastic.
Luni,17 septembrie,deschiderea oficiala a anului scolar.Nu am ajuns.Eram plecata in Sibiu.Cand festivitatea era in plina desfasurare,faceam stopul la iesirea din Sibiu.Oricum stiam ca nu pierd mare lucru,dar m-am amuzat copios sa aud ca presa scrisa si audio-vizuala a vrut sa boicoteze directiunea liceului cu zvonuri cum ca prestigiosul Colegiu National Dr Ioan Mesota nu a avut parte de festivitatea de deschidere.Asa va trebuie dom' director!(argumentul in cele ce urmeaza)
Marti,18 septembrie.In urma aprigelor avertizari ale colegelor constiincioase care s-au prezentat in prima zi la festivitatea non-inexistenta,mi-am pus pe mine straiele urat colorate bleo-griatice-tomnatice,si-am plecat spre locul de mantuire a creierelor.La poarta scolii,stupoare:jumatate din elevi facand stanga-mprejur,datorita lipsei uniformei.La poarta liceului,in straie de Charon neomodernist,dom' director Polexa inspecta hainutele freshly ironed,facand discriminare vestimentara.Nici bine nu ajung in clasa,ca sunt anuntata ca treuie musai si neaparat sa ma prezint la postul de serviciu pe scoala.Bucuroasa sa scap de doua ore de latina,m-am conformat si am inghetat vreo 7 ore.A 8-a am preferat sa mergem la geografie ,sa ne amuzam de glumitele noului profesor.Aa,ca sa nu uit aspectul cel mai important a zilei,a venit televiziunea sa dezminta zvonurile ...adica cum sa pateze cineva onoarea?Ar trebui dusi la ghilotina cu totii!
Miercuri,19 septembrie.Huray,orele incep mai in rand cu oamenii,am prins si eu aglomeratia de la 8 si nu de la 7.prima ora sport.Nou prof,noi cerinte,nou echipament (aham,uniforma si la educatie fizica,ce vrei dom'le,nu-ti convine,muta-te!),nou regulament.Daca vrei sa dai bacalaureatul la sport si iti alegi baschetul,sa te puna sfantul sa nu faci ca maimuta pe teren,ca vei avea scazut un punct si jumatate.De aceea m-am decis ca nu voi face bungee jumping ci voi alege ca ultima materie una intelectuala,caci nu stiu sa dansez prea bine.
In incheiere,am ramas cele mai frumoase flori!

4 comentarii:

BĂNĂŢEANU spunea...

hai ca mai ai putin si termini liceul si o sa fii studenta

baobab spunea...

any minue now...any minute...:)

BĂNĂŢEANU spunea...

acum am ascultat si melodia :)

miclowan spunea...

doamne ce frumos...din ce ai scris pare să fie vorba de un colegiu conservator...asta îmi stârneşte amintiri...chiar şi din cele legate de interminabilele ore de latină