luni, 7 iulie 2008

Wishes and magic spells

Mi se pare ca au trecut ani...ba nu,secole de cand am postat ultima oara! Si daca stau bine sa ma gandesc,se face un an de cand ,intr-o zi de iulie torida,am inceput sa imi astern gandurile in blogosfera si sa ma familiarizez cu blgurile (m-ati crede daca v-as spune ca am inceput pentru ca eram bored stiff and nothing more interesting to do?)


Revenind...baobabul e peste masura de fericit de sosirea verii...de vacanta..de soare si de diminetile prea lungi si serile petrecute pe terase cu uneori prea mult combustibil.Acum se zbate intre dorinta de a devenit advertiser,interpret sau psiholog,si intre timp,mai pune mana pe carte si pe gramatica. Abia asteapta sa isi cumpere urmatorul bilet pentru trenul personal 3002 Brasov-Bucuresti,exact,acela care pleaca la 6 dimineata, si momentan nu prea are mouse incat a cheltuit banii de rechargeable'uri :(. Si se mai lupta si cu morile de vant maternale care i-a rapit vreo 4 podoabe urecheate si lupta continua.Ii e un dor nespus de mare, de nisip,de noptile dansante pierdute la Ovidiu,de pescarusi,de valuri(desi se scufunda ca bolovanul si in apa intra putin mai sus de genunchi) . Asteapta sa se coaca pepenii,asteapta sa se simta student,asteapta sa guste din libertate si sa faca blatul pe Ratb.
Viitorul suna bine
Unde esti tu August,cu marea ta cu tot?

Un comentariu:

BĂNĂŢEANU spunea...

atentie la controlori :)