miercuri, 5 august 2009

Graunte de frumos

Ieri a fost o zi prolifica pentru fotografii. Am mai taiat un pic din plictiseala. Singurele chestii bune pe care le remarc aici sunt bere foarte ieftina la 0,66 si faptul ca poti bea linsitit pe strada,fara sa iti spuna nimeni nimic. Si in parc te poti aseza pe iarba.Fara restrictii. Am fost si la mare,intr-o localitate de snobi,dar aceea era cea mai aproape . Am fost si pana in Torino. 5 ore de mers cu trenul,iar la un moment dat mergeam paralel cu coasta Ligurica,ceea ce a fost spendid! in Torino am nimerit in plin festival,San Salviano intr-un cartier plin de imigranti ,cantari si dantuieli pe strada, puburi deschise pana dimineata, voie buna,degustari de bauturi dintre care amintim : grapa(tuica noastra) , suc de hibiscus (dulce si racoritor) ,rom cu lamaie (never loved rhum till then :) dupa care ne-am mutat in parcul Valentino unde din nou orchestre, giumbuslucuri cu mingi, acrobatii si atmosfera de petrecere . Pictures are on their way. Can't wait the moment when I'll come back!

Un comentariu:

BĂNĂŢEANU spunea...

bravo, dar ai umblat ceva si ai vazut lucruri interesamte, poze please :)